Visualizations since May 2010

sábado, 12 de dezembro de 2009

A PhD on The Road (Back Home)

Portugal

Friends are the most valuable thing of one man´s life. I will do anything to keep the joy of a friendship, all the time, since we live a time were these kind of values are loosing its meaning, every day. I suspect that we are really gonna need as many friends as possible dreaming together to overcome this world dangerously sliding to hell, to loneliness, to a global war. We have to keep on dreaming that this can make the difference.

The movie of today is a tribute to friendship and the capacity of dreaming together. The music is from Resistência (Não sou o unico, I´m not the only one) and tell us that when you are dreaming, you are never alone.

Ladies & Gentleman... I´d like to introduce you to my friends of this sailing trip that brought me back home

Alexandre e Afonso Santos, Mena Zambujal, Vitor Az, Silvia Fernandes

Kisses and hugs to all my friends, plus to those that will be, some day.


Blowin in the Wind - Dreaming for a lifetime from nunocruz on Vimeo.


Uso mais uma vez as palavras de artistas da minha terra para dizer o que me vai na alma (Resistência, Não sou o único). Sonhar é o meu lema fundamental. Olhar o céu e Sonhar em equipa é aquilo que mais enriquece a minha vida, porque sempre me trouxe e me conduziu ao valor inestimável da amizade profunda. E quão importante isto se vai tornando neste mundo cada vez mais perigoso e cada vez mais à beira do abismo. Todos juntos, unidos em torno de amizades sinceras...talvez consigamos.

Deixem-me apresentar-lhes o grupo de amigos desta viagem que me trouxe de volta a casa...
Alexandre e Afonso Santos, Mena Zambujal, Vitor Az, Silvia Fernandes

Beijos e abraços...

para todo o rol infindável de amigos que tenho, e para aqueles que hão-de ser. São o tesouro que guardo da vida.

Sem comentários: