Visualizations since May 2010

segunda-feira, 10 de agosto de 2009

A PhD on the Road (Brasil)

Porto Galinhas (Pernambuco)

It´s time for the family, so i´ll be short in words. Next weeks, i will just leave some movies and some surprises i planned for you, with good brazilian music selected along the trip that will take me from Pernambuco (with my tribe) to Paraná (alone again, naturally). This is just a tour to taste in that brazilian mood that i really appreciate. Intensively tasting the moment. It starts with the sunrising under the flavour of Joãozinho e Maria (Chico Buarque) and i will make sure that it will end with a sunset.

Enjoy it with me

É tempo de estar com a minha tribo, por isso serei parco em palavras. Nas próximas semanas deixarei apenas diaporamas com alguns pequenos comentários e uma surpresas que planeei para vosso deleite. As emoções de cada pedaço de vida serão deixadas com auxilio dessa fantástica música que vem da alma brasileira, enquanto faço o meu trajecto de Pernambuco (com a tribo) ao Paraná (outra vez sozinho). A história que se segue (Uma História de Peão) é para ser saboreada naquele jeitinho brasileiro que eu tanto aprecio - Saboreando intensamente cada momento. Começa com o nascer do sol ao som da Valsinha de Joãozinho e Maria (Chico Buarque) e tudo farei para que acabe com um bom pôr do sol.

Bora lá divertir